CYRK Gra tablicowa

Instrukcja Gra składa się z planszy, pięciu pionków w pięciu kolorach oraz kostki. W grze może uczestniczyć od dwóch do pięciu osób.

Przed rozpoczęciem gry wszyscy uczestnicy ustawiają pionki na polu oznaczonym numerem 1, a następnie rzucają kolejno kostką i przesuwają swoje wonki o tyle punktów, ile uzyskali z rzutu kostką.

Współzawod.cy napotykają na swej drodze niespodzianki przyspieszające ub opóźniające dotarcie do mety oznaczonej nr 40.

Oto tumery wyróżnionych pól oraz polecenia dla grającego: Nr 3. Siłacz podnosi ciężar - przesunąć pionek na pole nr 19. Nr 3- Pingwin podrzuca piłkę - przenieść pionek na pole nr 23. Nr 12- Klown spada z konia - cofnąć pionek na pole nr 7. Nr 16 - Słoń podrzuca piłeczki - posunąć pionek na pole nr 38. Nr 25 - Z kapelusza magika wypada królik - cofnąć pionek na pole

nr 22. Nr 31 – Tancerka przechodzi po linie-przenieść pionek na pole nr 38. Nr 35 - Tygrys zeskakuje - cofnąć pionek na pole nr 28

Metę można osiągnąć tylko wtedy, kiedy wyrzuci sie kostką tyle punktów, ile pól brakuje do mety, np. jeśli pionek znajduje się na polu 39, można go ustawić na mecie tylko po wyrzuceniu 1 punktu. Od mety nie wolno odchodzić ani zawracać.

Wygrywa ten, kto pierwszy osiągnął metę Życzymy wesołej zabawy!

Intrografia" Wydz. 3, z. 544/2971/78, n. 50.000

 

  • cyrk_1cyrk_1
  • cyrk_2cyrk_2
  • cyrk_3cyrk_3
  • cyrk_4cyrk_4
  • cyrk_5cyrk_5
  • cyrk_6cyrk_6
  • cyrk_7cyrk_7