CYRK Gra tablicowa
Instrukcja Gra składa się z planszy, pięciu pionków w pięciu kolorach oraz kostki. W grze może uczestniczyć od dwóch do pięciu osób.
Przed rozpoczęciem gry wszyscy uczestnicy ustawiają pionki na polü oznaczonym numerem 1, a następnie rzucają kolejno kostka i przesuwają swoje pionki o tyle punktów, ile uzyskali z rzutu kostką.
Współzawodnicy napotykają na swej drodze niespodzianki przyspieszające lub opóźniające dotarcie do mety oznaczonej nr 40.
Oto numery wyróżnionych pól oraz polecenia dla gmjącego: Nr 3 - Siłacz podnosi ciężar - przesunąć pionek na pole nr 19. Nr 8- Pilegwin podrzuca piłkę - przenieść pionek na pole nr 23. Nr 12 - Klown spada z konia - cofnąć pionek na pole nr 7. Nr 16 - Stan podrzuca pileczki - posunąć pionek na pole nr 38. Nr 25 - Z kapelusza magika wypada królik - conać pionek na pole
nr 22. Nr 31 - Tancerka przechodzi po linie-przenieść pionek na pole nr 38. Nr 35 - Tygrys zeskakuje - cofnąć pionek na pole nr 28.
Metę można osiągnąć tylko wtedy, kiedy wyrzuci się kostką tyle punktów, ile pól brakuje do mety, np. jeśli pionek znajduje się na polu 39, można go ustawić na mecie tylko po wyrzuceniu 1 punktu. Od mety nie wolno odchodzić ani zawracać.
Wygrywa ten, kto pierwszy osiągnął metę.
Zyczymy wesołej zabawy!
Intrografia” Wydz, 3, 2, 785/2299, n. 60,000

 

 

  • cyrk_gra_planszowa_tablicowa_prl_2cyrk_gra_planszowa_tablicowa_prl_2
  • cyrk_gra_planszowa_tablicowa_prl_3cyrk_gra_planszowa_tablicowa_prl_3
  • cyrk_gra_planszowa_tablicowa_prl_4cyrk_gra_planszowa_tablicowa_prl_4
  • cyrk_gra_planszowa_tablicowa_prl_5cyrk_gra_planszowa_tablicowa_prl_5
  • cyrk_gra_planszowa_tablicowa_prl_6cyrk_gra_planszowa_tablicowa_prl_6
  • cyrk_gra_planszowa_tablicowa_prl_7cyrk_gra_planszowa_tablicowa_prl_7