• wojna-o-pierscien-gra-planszowa-1wojna-o-pierscien-gra-planszowa-1
  • wojna-o-pierscien-gra-planszowa-2wojna-o-pierscien-gra-planszowa-2
  • wojna-o-pierscien-gra-planszowa-3wojna-o-pierscien-gra-planszowa-3
  • wojna-o-pierscien-gra-planszowa-4wojna-o-pierscien-gra-planszowa-4
  • wojna-o-pierscien-gra-planszowa-5wojna-o-pierscien-gra-planszowa-5
  • wojna-o-pierscien-gra-planszowa-6wojna-o-pierscien-gra-planszowa-6
  • wojna-o-pierscien-gra-planszowa-7wojna-o-pierscien-gra-planszowa-7

Na przecięciu rzędu i kolumny odczytywana jest liczba oczek, jaka musi być wyrzucona przez Saurona, zeby postać (lub grupa postaci) została odnaleziona. n - po wyrzuceniu liczby oczek, przy których znajduje się litera ,,n" można próbować wziąć postać (lub
postacie) do niewoli. Każdy Nazgul posiada dwa Punkty Poszukiwań. Każdy punkt, oznaczający siłę oddziału równa się jednemu Punktowi Poszukiwań.
Rezultat z lewej strony dotyczy atakującego (rzucającego kostką), a z prawej strony – broniącego się. Np. rezultat ,1/2r" oznacza, że atakujący odniósł jedną rane, a broniący się - dwie.
Różnica sił większa niż +5 traktowana jest jak +5, mniejsza niż -4 traktowana jest jak -4.
Rezultat po lewej stronie nawiasu dotyczy atakującego, zaś po prawej - broniącego się Stosunek sił mniejszy niż 1-5 jest traktowany jak 1-5, większy niż 5-1 jest traktowany jak 5-1. Liczba oczek (po poprawkach) mniejsza -1, większa niż 9 - traktowana jest jak 9.